sinopsis terima aku seadanya

Drama ini disiarkan semula di TV3 pada 11 September 2019 hingga 24 Oktober 2019 di Slot Lestary. Sinopsis Drama Seadanya Aku Lakonan Azlee Khairi Zara Zya.


Terima Aku Seadanya By Nina Harith

Aufiya mempunyai kisah silam yang buruk.

. Tonton Terima Aku Seadanya. Oleh kerana fizikal badan yang jauh sekali berbeza berbanding Sahara yang kurus dan cantik Kamelia cuba untuk berubah. Sinopsis Drama TERIMA AKU SEADANYA TV3.

Sinopsis 7 Hari Mencintaiku Sejak kecil Mia menganggap dirinya lebih bagus daripada orang lain dan enggan. Diadaptasi dari novel 2018 dengan tajuk sama siri ini memulakan tayangan. Post A Comment Cancel Reply.

Asalnya drama ini dah pernah ditayangkan kat NTV7 dalam slot GlamaDrama last year bulan October 2018. Terima Aku Seadanya ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2018 arahan Eoon Shuhaini sebanyak 20 episod. Pelakon Zara Zya berharap gandingan terbarunya bersama Azlee Khairi menerusi drama Seadanya Aku bakal mengembalikan nostalgia yang pernah dilakar mereka menerusi Love You Mr Arrogant.

Daripada Wikipedia ensiklopedia bebas. Nantikan drama akan datang berjudul Seadanya Aku yang diadaptasi daripada novel Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya yang bakal bersiaran pada 15 Januari 2020 di slot Akasia TV3. Drama Terima Aku Seadanya Jumlah Episod.

Mengisahkan seorang gadis bernama Kamelia yang merupakan seorang pereka dalam yang berjaya. Seadanya Aku merupakan sebuah siri drama televisyen perdana Malaysia 2020 arahan Feroz Kader lakonan Azlee Khairi Zara Zya Redza Rosli dan Elvina Mohamad. Oleh kerana tidak ingin malu Zarul telah bersedia jadi lelaki.

Senarai Pelakon Drama Terima Aku SeadanyaNANTIKAN drama bersiri terbaru Terima Aku Seadanya yang bakal ditayangkan di slot Lestary TV3 bermula 10 September setiap hari Rabu hingga Jumaat pukul 900 malam. October 1 2019 Hiburan Informasi. Namun beliau telah ditipu oleh tunangnya iaitu Edry dan curang bersama rakan baiknya Sahara.

Segala persiapan telahpun dilakukan hari pernikahan pun tiba. Aufiya bertunang dengan Taufik dan bakal mendirikan rumah tangga. Terima kasih KUALA LUMPUR.

Adik tirinya itu lebih jelita berbanding dengan tubuhnya yang semakin gempal. Bisik Zarul hampir pada telinga Aufiya yang dibaluti tudung dan veil yang berwarna putih. Suka jalan cerita ni santai penuh positif.

Siri ini telah diterbitkan oleh Filmscape Sdn Bhd dan telah disiarkan di saluran NTV7 melalui slot GlamaDrama bermula 2 Oktober 2018 dan episod akhir telah ditayangkan pada 29 Oktober 2018. Bagi novel dengan tajuk sama lihat Seadanya Aku novel. Sinopsis-Drama-TERIMA-AKU-SEADANYA-PUTERI-AISHAH-NAZIM-OTHMAN-TV3-Posted at 2352h in by Nina Mirza 0 Comments.

Info Drama Terima Aku Seadanya Slot Lestary Siri drama Terima Aku Seadanya yang pernah bersiaran di saluran ntv7 menerusi slot GlamaDrama pada Oktober 2018 kembali menemui peminat men. Sinopsis Drama Seadanya Aku. SINOPSIS TERIMA AKU SEADANYA.

Mengisahkan tentang Kamelia yang terdesak untuk menurunkan berat badannya setiap kali dia teringatkan kekasihnya Edry yang bermain kayu tiga dengan adik tirinya Sahara. SINOPSIS TERIMA AKU SEADANYA. 8 Barangan Keperluan Yang Berbaloi Beli Mahal Sikit.

Sinopsis Terima Aku Seadanya Slot Lestary Wednesday September 11 2019 DRAMA MELAYU SINOPSIS DRAMA TERIMA AKU SEADANYA Saksikan drama terbaru di Slot Lestary TV3 Terima Aku Seadanya mulai 11 September 2019 setiap Rabu hingga Jumaat jam 900 malam. Bagaimanapun Taufik tidak hadir kerana tidak dapat menerima kisah lepas Aufiya. Save my name email and website in this browser for the next time I comment.

Drama ini menampilkan semula gandingan hebat iaitu Zara Zya dan Azlee. Terima aku seadanya sinopsis. Selepas tamat sudah Drama Tuan Danial lakonan Intan Najwa dan Idris Khan seterusnya adalah drama Terima Aku Seadanya yang teraju utama nya Puteri Aishah Nazim Othman Julia Farhana dan Daler Yusuf.

Bakal menampilkan pelakon seperti Puteri Aishah dan Nazim Othman sebagai teraju utama.


Sinopsis Drama Terima Aku Seadanya Tv3


Info Drama Terima Aku Seadanya Slot Lestary Iluminasi


Drama Terima Aku Seadanya Tv3 Rancangantivi


Cinta Aku Seadanya Murni Aqila Karangkraf Mall Sdn Bhd 978 983 124 596 5 E Sentral Ebook Portal


Sinopsis Terima Aku Seadanya Gabrieltrf


Drama Terima Aku Seadanya Ntv7 Myinfotaip


Drama Terima Aku Seadanya Ntv7 Myinfotaip


All Posts From Dark Matter In Weight Gain Story Lines Tv Movies Curvage


Terima Aku Seadanya Songs Jaden Smith Never Say Never


Sinopsis Terima Aku Seadanya Gabrieltrf


Sinopsis Drama Melayu Ntv7 Terima Aku Seadanya


Sinopsis Terima Aku Seadanya Gabrieltrf


Sinopsis Terima Aku Seadanya Gabrieltrf


Info Drama Terima Aku Seadanya Slot Lestary Iluminasi


Terima Aku Seadanya By Nina Harith


Sinopsis Drama Seadanya Aku Tv3 Lakonan Zara Zya Azlee Khairi


Sinopsis Drama Terima Aku Seadanya Tv3 Puteri Aishah Nazim


Drama Terima Aku Seadanya Tv3 Rancangantivi


Sinopsis Drama Melayu Ntv7 Terima Aku Seadanya

No comments for "sinopsis terima aku seadanya"